Abstract : Aangezien mijn stagebedrijf, de bouwfirma Kumpen NV. Mij wel een stageplaats kon
aanbieden, maar geen eindwerk moest ik zelf op zoek gaan naar een onderwerp wat mij
interessant leek om eens verder te behandelen, en waar de firma Kumpne NV. Mij ook
graag kon bij assisteren.
Naar aanleiding van de oprichting van de nieuwe studieopleiding Bachelor Bouwkunde op
de Xios Hogeschool werd mij dan gevraagd of ik het niet interessant zou vinden om zelf
een cursus te schrijven voor de toekomstige studenten infrastructuurwerken, met
medewerking van de betrokken docenten. Dit leek mij in eerste instantie wel een
uitdaging, en ben dan ook aan de slag gegaan met de bedoeling deze opdracht zo goed
mogelijk te volbrengen.
Omdat mijn eigen kennis over infrastructuurwerken nihil was in het begin van mijn stage
en eindwerk leek het mij verstandig om eerst zoveel mogelijk kennis op te doen, dus door
op regelmatige basis naar mijn stageplaats te gaan. De eerste weken was vooral
papierwerk, ontdekken wat alles betekend, wat informatie opdoen over de werf en nog
eens papieren doorkijken.
In een latere fase ben ik dan intensief de werken gaan opvolgen en vergelijkingen gaan
maken met de theorie.
De laatste weken zijn vooral gegaan naar het uitschrijven van de cursus, het eigenlijke
eindwerk dus, op basis van de kennis die ik had opgedaan tijdens mijn stage. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
VANDORMAEL, T. (2006). Projectgericht onderwijs betreffende infrastructuren.
Unpublished thesis, Xios, IWT.
Retrieved
from
http://doksxios.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=Sxhl8ae57e8c0f09be21010f4cd9c3a200e4.
|